En horribel tag....typ

Skulle gå upp tidigt imorse, men hade legat vaken redan i någon timme när musiken startade. Jag märkte inte förrän jag gick upp exakt hur dåligt jag mådde. Jag var förkyld, hade otroligt spänd nacke, extrem huvudvärk, mensvärk och var riktigt riktigt trött trots att jag sovit så länge som jag borde. Jag fick helt enkelt gå tillbaka till sängen. 2 timmar senare tvingade jag mig upp. Jättedåligt att jag kom upp så sent, hade dels saker att göra sen skulle jag ju öva på att gå upp tidigt så jag är fräsch inför tentan.

Mådde uselt när jag gick upp, dagen blev genast uslare när det inte gick att spola i toaletten och hela toaletten blev vattenfylld och det började gurgla och spruta vatten ur handfatet, blev blött på halva golvet från handfatet. Fick ångest och panik och ringde K som var jättesjuk och mådde dåligt. Där fick jag ingen hjälp. Han somnade för övrigt om och sov ända till halv 2, stackaren. Då hade han sovit i 13 timmar.

Jag kom mig iaf för att ringa jouren så dom kom och fixade och då blev dagen genast bättre. Kollat lite på charmed idag har jag gjort.

Nu sitter jag med en uppsats som jag ska opponera på imorgon. Det är tyvärr den sämsta uppsatsen i historien (bra för mig eftersom den är lätt att opponera på) men oturligt nog betyder det att jag kommer vara tvungen att bli evil witch bitch from hell...känner mig lite ledsen för det...vill inte vara elak....undrar vad hon tycker om  min uppsats...jag är inte supernöjd, men rätt så nöjd är jag iaf :)

Nu är jag jättetrött....har inte sovit ordentligt på en vecka nu, har verkligen försökt sova, men har sovit oroligt med mardrömmar och legat vaken i många timmar....kanske stress för veckan som kommer nu.

Schemat för veckan ser ut så här:

Måndag: opposition
Tisdag: 10 poängstenta
Måndag-Fredag: Hemtenta 6 poäng
Torsdag: Kursstart på min 10 poängskurs
Fredag: Lämna in hemtentan
Lördag: IKEA (ha roligt, mitt enda dags jullov...ska fan njuta av det)
Söndag: Opposition med MDH-gruppen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback