nattens outfit

Det var väldigt skönt att det inte var ett raggställe vi var ute på, alla var verkligen där för att dansa.

De flesta hade så roliga/färgglada kläder på sig. De som var sämst klädda var killar, som försökte klä sig normalt, men som hur dom än gör bara har usel klädstil. Sen fanns det killar i märkeskläder. Men nästan alla tjejer hade vulgära fjortiskläder på sig. Ni vet mycket färg, kläder i fejkpäls i nån gräll färg och byxor med utklippta hål. Jag var ju iaf kvällens proprast klädda. Men det var väldigt ql att se vad alla tjejer hade på sig. Var lite Harajuku över vissa tjejer och typiskt min gymnasieklädstil. Nä, fluffig fejkpäls i gräll färg har jag faktiskt aldrig ägt!

Så vad hade jag på mig igår. Min nya fina väst, min korsett under och en vit väska, ett vitt bälte, mina lågklackade stövlar och ett par grå jeans. Jättesnyggt. Lite ovanligt att lite av magen syndes, Men min mage har blivit så snygg nu och dessutom var det inte opassande, särskilt inte där. :) Egentligen skulle jag haft ett linne under men min vita tank top ligger nog i etuna och några linnen hittade jag inte när jag var på stan sist. Men jag är fullkomligt nöjd. Tog några bilder igår, kanske lägger upp sen om de blev bra vet inte hur de blev än.

Kommentarer
Postat av: Sandra

SYnd att du inte har bild

Postat av: Sparkle

har bild nu, men de blev inte så bra, får se om jag lägger upp senare

2006-01-07 @ 18:33:06
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback