I Uppsala

Idag har jag återvänt till Uppsala. Har hunnit med att ficka med herr A och gått på stan med honom några timmar. Det är roligt med manliga smakråd (om de är intresserade). Tur nog så var A det :)

Hittade massa fint, men köpte inget. Provade massa klänningar inför bröllopet, men ingen var perfekt. Orkade inte investera i några andra av de snygga plaggen jag såg. Får bli en annan gång. Hoppas de är kvar.

Imorgon ska jag hem igen. För syrran fyller år på lördag. Stannar några dagar, så det lär nog inte bli bloggande på ett tag när jag har åkt.

På lördagen ska jag till Norrköping och handla med mamma och pappa, eftersom syrran jobbar på sin födelsedag. Så då ska vi köpa födelsedagspresenter och blir kanske lite shopping oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback