Torsdagen

Sov som sagt över hos Sara, efter jobbet igår. Vi hade så trevligt. Vi åt tacos och kollade på den hysteriskt dåliga "Den utvalde" (såg den för uppsalascenerna då) sen lyssnade vi på musik och pratade massa. Längtar tillbaka massor. Alltid så roligt att umgås med Sara.

Vi gick duktigt nog upp 06.15 för hinna äta frukost och för att jag skulle hinna ta mig till jobbet i tid. Jag hann! Gjorde idag något mycket viktigt och stort på jobbet. Eller rättare sagt, min chef gjorde och jag hakade på. Efter den stora och mycket viktiga saken på jobbet bjöd han på lunch. Vi åt på en koreansk/japansk restaurang på birger jarls gatan. Måste vara Sthlms bästa sushi där.

Efter det åkte jag hem. Väl hemma la jag mig och sov istället för att jobba. Jag är en så heeeemskt dålig person. Lovade chefen att jobba, men pallade inte. Får så jävla mycket att göra imorrn. Måste skriva min uppsats som ska in på tisdag. Plus jobba som fan. Helvete lixom!! Borde ha pluggat under kvällen men pallade inte att göra ett endaste dugg. Så nu börjar ångesten krypa sig på. Har däremot haft telefonkonferens med syrran och en "släkting" sen telekonferens med K och "släktingen".

Har oxå gått till ica och köpt äpplen, med Josefin. Nu borde jag veeerkligen sova. Måste upp och jobba 100 timmar imorrn och 250 timmar med pmet.

Har för övrigt börjat få tillbaka gamla stressymptom igen. Sux!!!!!



Kommentarer
Postat av: Lena

det e inte så konstigt om du både pluggar och jobbar,,, slit inte ut dig nu vännen. *kram*

2006-10-08 @ 03:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback