Mellan 2 datorer

Jag är fortfarande mellan 2 datorer, så alla mina filer ligger på den gamla datorn.  Men det är på g nu. Jag har varit fullt upptagen den senaste tiden, så har helt enkelt inte hunnit blogga. Tyvärr har min kära almanacka försvunnit i röran i lägenheten, så har inte i huvudet allt jag vill berätta. Ikväll har vi åtminstone varit på kräftskiva i trädgården utanför lägenheten med bostadsrättsföreningen. Alla i vår förening har så otroligt shysta jobb. Vill inte berätta mer om dem med tanke på att många av dem står i offentlighetens ljus, men kan säga att de är hgelt über och jag är stolt över att bo i den här föreningen.

Återkommer mer imorrn när K och jag städat i lägenheten och min almanacka är återfunnen.

Kanske hinner K fixa min dator innan Annas Kinafest på kvällen.


PS. A little drunk.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Har utmanat dig i min blogg! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback