Sen sist

I fredags åkte jag till Etuna för att städa och sälja möbler. Blev som väntat inget städat men lyckades däremot sälja ett bokhylleset och ha visning av lägenheten. När K slutat jobba gick vi och åt pizza på Grodan, sen gick vi till Rick för att kolla på film. Vi såg the Exorcism of Emily Rose. Helt ok film.

På lördagen blev det som väntat inget städat heller, men jag lyckades frosta av frysen, lägga upp lite möbler på blocket, samt sälja 2 st datorbord och en skrivbordsstol. När K slutat jobba gick vi och åt på Akropolis. Det visade sig vara rätt sugit. (Sist jag var där med K fick jag ont i magen, den här gången fick vi båda ont i magen och började må illa efter att ha ätit där. K blev t.o.m yr.) Efter middagen gick vi hem för att städa lite och sen gick vi över till Rick med lite fika för att kolla på film igen. Vi såg Stay alive. Otäck film. Skräckfilm!

Söndag. På morgonen städade vi i köket, sen gick K och jobbade och jag åkte tillbaka till Sthlm för att ordna i lägenheten tills vårt nya bokhylleset kommer nästa vecka. På eftermiddagen lyckades K sälja en bokhylla. Yay! Nu har vi bara ett tv-bord kvar och ett bokhylleset kvar.

Kan inte fatta hur mycket möbler vi lämnade kvar och sålde. Snart är det över iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback