Torsdagen 11 januari

Idag har jag jobbat. Mycket roliga saker hände på jobbet idag.

Först ringde Johanna, hon var tillbaka från Thailand, sen ringde Academic Work och frågade mig massa saker ang. D som har sökt ett jobb som de hade ansvaret för. 14 minuter av frågor var det. Mycket roligt. Jag var alltså hans referensperson, för en grej vi hade gjort tillsammans under utbildningen.

Sen ringde jag D och berättade allt, och att de sagt till mig att han var en av dem de trodde starkast på.

Sen efter jobbet var jag med Jane och shoppade på stan. Varken jag eller hon hittade något på rean. Sen gick vi till ett Café för att äta lite middag. (Mitt nya ekonomiska jag tyckte det var hiskeligt dyrt, men sällskapet vägde naturligtvis upp det dyra.) Önskar att vi hade haft mer tid att umgås på, var ju tvungen att rusa till tåget kl 19.55.

Nu 21.32 har jag varit hemma ett tag och nu måste jag göra mig i ordning för sängen, har missat en hel natts sömn totalt räknat på antalet timmar jag sovit mindre än jag borde den här veckan hittills. No good.

So Sayonara people :) See u some other day!!!


Kommentarer
Postat av: StyleSucker

I'll see you around!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback