Back from L.A

Jag har lovat läsare nu i flera dagar att jag skall blogga om hur mina veckor i USA har varit. Jag har äntligen laddat ner mina bilder från kameran. Iaf 2 gig, jag har några 100 meg kvar att ladda upp. Jag tog många bilder kan man säga.

Mina veckor i USA fantastiska, men jag tror inte att jag skulle vilja flytta dit, även om min sambos släkt önskar att vi skulle göra det. Det var nästan nära att jag lät mig övertygas, men sen blev jag faktiskt så less på L.A så jag tror att det är bäst att bara besöka.

Los Angeles är en mycket vidsträckt stad. Vi spenderade åtskilliga timmar av vår vakna tid i bilen. Då ska vi inte tala om resan till San Fransisco. Det är en stad som egentligen är vad jag uppfattar som en grannstad till L.A. MY ASS! Tog 7 timmar enkel resa dit.

Restaurangerna och shoppingen var dock mycket bra. Allt var väldigt billigt jämfört med Sverige. Fast å andra sidan är det mesta i övrigt dyrt. Exvis försäkringar.

Jag tänkte att jag skulle visa lite bilder imorgon på L.A och San Fransisco. Shoppingbilderna kommer jag visa varteftersom, eftersom alla shoppingfynd ligger i den andra lägenheten. Några fynd är dock redan fotade, så dem kan jag lägga upp.

Vartefter jag lägger upp bilderna kommer jag att beskriva lite mer detaljerat om resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback