Dags att blogga om min USA-resa

Nu är det äntligen dags att blogga om min USA resa. Detta är endast ett förberedande inlägg, eftersom det inte finns någon som helst chans att jag kan blogga om allt på en gång. Jag tog över 800 bilder på resan samt några filmer.

Jag kommer därför att stycka upp min resa i ett flertal delar och blogga om dem på lite olika tidpunkter. Jag kommer förövrigt att låta bilderna tala mer än texten.

Mitt upplägg kommer vara såhär:

Jag kommer att undanhålla de bilder som är privata, där Ks familj är med.
Jag kommer att inleda med bilderna från vägen till San Fransisco.
Nästa inlägg kommer att vara hotellet i San Fransisco.
Inlägget efter det kommer att beröra mitt besök på Stanford University.

Det är allt ni kommer att få se idag. Resten kommer jag blogga senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback