Flyttar

min och Ks flytt från hellhole till Stockholm är inplanerad till onsdag kl 17. (preliminärt dock i det här läget) Vi har anlitat en flyttfirma, vi orkade helt enkelt inte med krånglet att hitta folk mitt i sommaren (believe me, det är inte lätt när man ska flytta från en stad till en annan). Det är dock rätt dyrt, men vi försöker konstant intala oss att det är värt det. Det är det väl iofs oxå. Lite mindre nervpressande att nån annan än jag kör bilen ( det är alltid jag som gör det annars) sen har jag lyckats skada ryggen när jag lyfte en tung flyttkartong, så en extra bärkarl uppskattas alltid. (Vi betalar bara för en, annars blir det fööör dyrt) egentligen skulle jag vilja göra annat för den där stora summan pengar, men men...ska låtsas att det är en summa vi betalade för lägenheten. Not working so far though!

Anyway, längtar efter att allt är inflyttat i nya lägenheten så vi kan börja skapa vårt drömliv, vårt palats, ja ni vet, de där vanliga klyschorna folk drar till med när de hittat ett fint boende.

Gonna show you pics när allt är ordnat. Scout Honour! (as if jag nånsin varit scout :P ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback