Helgen som var

I Fredags hade jag och K tacomiddag för Herr A, Herr Rick och Fröken Paula. Efter middagen gick vi ut till Lotus, men stannade inte så länge, eftersom de andra blev ovän med en tjej som oxå var ute. (Vi sjöng karaoke där. Mycket roligt. De har nämligen en liten avdelning för karaoke, om man kommer typ innan kl 23.) Istället åkte vi till Mc Donalds på Västerleden och sen hem till Paula. Där vi stannade till kl 2 ungefär. Sen skjutsade Herr A oss tillbaka till vår lägenhet. Rick följde med upp för att hänga en stund. Slutade med att jag gick och la mig 03.30.

I Lördags kom E & D och hämtade vårt köksbord, som de köpt. Sen var det filmkväll hos Rick med K, A, Paula och Louise. Vi köpte pizza och snacks och hyrde filmen mitt super-ex. Vilken härlig film det var. Jag menar inte att den var jättebra, men den lämnade en härlig känsla efter sig. Vissa filmer brukar göra det hos mig. Såna filmer som man önskar att man kunde se för första gången igen. Ingen orkade dock ut, vilket var planen, alla var ganska trötta sen gårdagen.

Söndagen. Gjorde nog inget särskilt. Vet att jag spelade en del world of warcraft med K iaf. Spelade t.o.m lite själv. Det gör jag i princip aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback