It's fun to blog

Jo visst är det roligt. Det var länge sen. Men jag känner mig lite oinspirerad ändå.

Jag tror att jag kommer dra vidare till metrobloggen när den öppnar upp för nya medlemmar. Cash lockar! :)

Nä, allvarligt, så behöver min blogg en uppfräschning. Har varit trött på den länge. Då menar jag inte layouten som duktiga DonnaSandra gjort, utan snarare min stil. Jag saknar att jag inte kan vara så personlig på bloggen eftersom jag ibland visar bilder på mig själv osv. Känns inte så lätt att vara personlig inför människor man inte känner när man har sitt face ute på bloggen.

Om/När jag övergår till nya bloggen så kommer jag att vara mycket mer personlig, men inte lägga upp personliga foton. Jag saknar så mycket att vara personlig, eftersom jag väldigt ofta är personlig med mina vänner. Jag vet dock inte huuur personlig jag kommer att våga vara. Det får vi se. :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Vissa dagar är idéerna fullspäckade för mig, ibland kan det bli upp till tre fyra inlägg, och ibland knappt ett halvt. Ett tips är att läsa andras bloggar för att få mera inspiration :)

Postat av: Anonym

Grymt fin blogg, snyggt designad, man blir likssom glad av den :)

2007-07-12 @ 23:55:21
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Lena

Hej! Kul att läsa något av dig igen och hoppas att ni har haft det härligt i USA. Jag funderar på att åka upp till stockholmstrakten någon gång i sommar. Skulle vara kul att titta förbi er då ocksdå! :) kram // Lena

2007-07-13 @ 08:51:55
Postat av: pseudonym

Metrobloggen har inte stöd för RSS över huvud taget, vilket innebär att man inte kan prenumerera på bloggar där. Ska du byta till en tjänst så bör det istället vara någon bättre än den du har nu. Låt inte ekonomiska intressen styra. Det finns inga större pengar att hämta i bloggande ändå.

2007-07-14 @ 05:08:46
Postat av: Sparkle

Pseudonym: jaha, det visste jag inte. Är det inte lite ovanligt med en blogg som inte stöder RSS? Nä, det är inte egentligen pengarna som lockar så mycket, utan snarare motivationen att man måste nå upp till visst antal sidvisningar för att få de få ören det är fråga om. Jag menar, jag har hur mycket som helst som jag VILL blogga om men aldrig motiverar mig själv till att göra. Tänkte att det skulle kunna vara en motivation, men det kanske är negativt att byta om den inte stöder RSS. Tack för tipset!

2007-07-14 @ 13:18:21
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Sparkle

Fashi: tack så mycket för de snälla kommentarerna. Det är donnasandra.blogg.se som designat min bloggs utseende.
Lena: Du och M är mycket välkomna.

2007-07-15 @ 01:10:59
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: donnasandra

Ja jag förstår vad du menar med att vilja vara personlig. Jag har problemet att jag inte tror att mina läsare skulle gilla min blogg lika mycket om jag vore mer personlig. ;-)

2007-07-15 @ 14:04:12
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Sparkle

Jag gillade din blogg ärligt talat mer tidigare, när den var mer personlig, men det är bara jag det. :)

2007-07-16 @ 18:08:37
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Johanna

Ska man skriva bloggen mest för sig själv och sina vänner så är det väl bra att kunna vara personlig!
Verkar meningslöst att skriva "kommersiellt" om man inte tjänar pengar på det.
Jag vill också ha en blogg men orkar aldrig.

2007-07-17 @ 17:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback