OMG I'm so lazy

on so many levels...

Insåg just att jag inte bloggat på över en månad. Kan inte fatta det. *känner mig dålig*

Har ingen aning om vad jag gjort senaste månaden. Iofs spenderade jag 2 veckor i USA och några fantastiska dagar i nya lägenheten.

Älskade att pendla till jobbet endast 30 min om dagen istället för 3 timmar. Det är helt fantastiskt. Sen har det varit så underbart att få umgås med kompisar på kvällarna. Jag har ätit middag med Anna, haft Sex and the City kväll med Jane och ätit middag med Johanna och kollat på film. Det känns som rena lyxen för mig att få umgås med vänner, efter att ha varit så isolerad i Eskilstuna i 6 månader.


Jag har varit lat på andra sätt oxå. Inte klivit ur sängen före kl 12 sen jag kom tillbaka från USA. Det är en lyx jag aldrig i hela mitt liv unnat mig. Jag har legat och läst och ätit frukost i sängen. Det känns helt fantastiskt. Jag ääääälskar semester.

Det är dock inte BARA semester för mig. Eftersom K jobbar hela tiden är det jag som fått stå för det mesta av packningen, men har verkligen inte orkat ta tag i det på allvar, så idag när K hade en ledig dag har vi städat och packat (så mycket vi orkat, vilket inte är jättemycket för vi har båda känt oss rätt sega.)

One good thing though, är att vi idag har lyckats sälja vårt matbord med 4 stolar och 4 stolsdynor. Nu är det bara 4 bokhyllor, 1 skrivbord, 2 tv-bord och 2 tv-apparater kvar. Oh vad jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback