Allt sen sist

Jag har verkligen inte hunnit blogga sen jag vet inte när. Anledningen till det är att i måndags var jag på visning av en lägenhet i bergshamra. Därför kom jag hem kl 22 på kvällen. Alla andra dagar den här veckan har jag varit tvungen att jobba över, så jag har kommit hem kl 20 varje dag.

I onsdags träffade jag Daniel G, han hjälpte mig och mitt jobb i ett tillfälligt projekt. Min chef blev så nöjd så han pratade om Daniel i 2 dagar *skratt*.

I torsdags var jag och K och åt på MacBeth i Etuna.
På fredagen var vi på Akropolis. Det var inte riktigt en hit, för mig. Jag fick fruktansvärda magkramper av deras huvudrätt :( Inte roligt alls.

Igår, lördag hade jag och K en perfekt dag tillsammans. Först sov vi ut, sen gick vi ner på stan och åt brunch på Subway och tog efter det en kaffe på Wayne's Coffe. Efter det åkte vi ut till Svista för att kolla upp var K ska jobba i 2 veckor. Sen gick vi ner på stan igen för att fika och kolla i alla butiker. På kvällen lagade vi middag och kollade på tv. Sen blev vi bjudna till Daniel och Eda (vi träffade dem på stan. Vi hade inte sett dem på ett år ungefär). Vi hade filmkväll hos dem. (Det visar sig att de bor ca 50 meter från oss nuförtiden. Yay! Äntligen några vettiga människor att umgås med här i Etuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback