Londondagboken: Söndagen den 11 oktober 2009

Vaknade 11.50 idag och kände mig utvilad. Kom hem 04 i natt och gick och la mig, utan att ta bort sminket eller borsta tänderna. När jag vaknade i morse gick jag upp och duschade. Satte mig sedan vid datorn och surfade lite. A försov sig så vi sköt på att träffas tills klockan 14. Hon är dock sen som vanligt. Jag är sur över att jag glömde kameran hemma idag. Samt att jag tror att jag inte har tillräckligt med pengar för att ta mig ut ur tunnelbanan. Jag har nämligen ett kort den här veckan, där man laddar på pengar och man markerar när man går in i tunnelbanan och betalar när man går ut. Så det är svårt att veta vad det kommer att kosta när man väl är framme, för det beror på vilken tid man åker och hur långt man åker samt om man korsar zoner.

 

Planen idag var att se Buckingham Palace. Vi fotade oss lite snabbt där, eftersom det började regna. Sedan gick vi och åt lunch/middag på Leister Square på ett Steak House. Därefter gick vi och såg filmen Dorian Grey. Efter filmen gick vi tillbaka till Steak Houset, som låg precis brevid bion, för lite efterrätt. Kom i säng 01.30.

Buckingham Palace
Steak House Lunch/Middag på Leister Square
Traditionell äppeldessert på Steak House, Leister Square

Kommentarer
Postat av: neow.. | Pappas lilla Flicka

satan va gott ! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback