Londondagboken: Fredagen den 2 oktober 2009

Vaknade typ 20 ggr i natt. Det slutade med att jag och K bestämde oss för att sova i varsin ände av sängen. Det var inte mer än en marginellt bättre lösning.

 

Jobbet gick bra som vanligt, men längtade jättemycket efter att få träffa K.

 

Efter jobbet träffades vi för att äta middag. Valet blev en av Londons typ 100 Bella Italia-restauranger. Det var en riktig plåga/turistfälla. Gå absolut inte till den restaurangen. Maten var enormt smaklös.

 

Vid 19.30 gick vi på musikalen Sister Act. K hade varit och köpt biljetter på teatern tidigare under dagen. Vi fick jättebra platser. När man köper samma dag på teatern fick vi köpa biljetterna för 25 pund. Vanligen kostar de runt 60 pund. Musikalen var jättebra, men jag var lite ledsen över att ingen av filmens originalmusik var med. Det var helt nyskriven musik. Den var i och för sig jättebra. Kände igen några låtar, som jag hört i butiker tidigare. När vi kom hem på kvällen märkte vi att värmen i lägenheten äntligen slagits på.

 

 

Jag utanför teatern.


Kommentarer
Postat av: Miss C

Väldigt fin bild. Du passar bra i kjol! Bra med tipset att man får rabatt om man köper samma dag!

2009-10-21 @ 00:08:27
Postat av: Sparkle

Tack! Jag föredrar faktiskt att ha kjol :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback