Londondagboken: Onsdagen den 16 September 2009

Mina fina professionella pumps var genomvåta idag med. Med tanke på att det tog typ två dygn för mina kläder att torka lär väl det här ta ännu längre tid. Tur att jag hade med mig ett par andra skor också, som är professionella, men som jag i princip inte använder längre.

 

Idag stämplade jag sista stämpeln på mitt Caffé Nero-kort. Imorgon får jag en gratis latte. Jippie. Det lönar sig att vara trogen kund.

 

På jobbet idag har jag gjort ytterst kvalificerade arbetsuppgifter. Jag har upprättat alla dokument som krävs för att starta ett företag. Uppskattade arbetsuppgiften väldigt mycket.


På kvällen har jag hunnit med att äta lite hemlagad nudelwok, pratat med J på telefon, med syrran, mamma, pappa och K på skype samt chattat och skrivit lite dagbok.

 

Det har även blivit bestämt att min vän A skall komma på besök i oktober. Precis efter att K åkt hem och innan J kommer.

 

Det blir nog ingen läsning ikväll. Det har blivit ganska sena kvällar nu den här veckan.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad kul att du fått så kvalificerade arbetsuppgifter. Föstår att du uppskattade arbetsuppgiften väldigt mycket. Samtidigt som jag förstår den omständigheten att du fick det ansvaret. Du har ju huvudet på skaft så chef 1 och chef 2 är nog mycket nöjda med dig.

2009-10-21 @ 00:13:04
Postat av: Sparkle

Tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback