Dagens Shopping

Idag var jag nere på stan med K och shoppade, egentligen skulle jag plugga hela dagen idag, men vi kom på att vi behövde uträtta några ärenden innan nyår, så vi åkte ner. Lunchade på Dragon Palace gjorde vi, sen spanade vi shoppingen. Rean var inte så mycket att ha, men fick iaf tag i två svarta trosor som K valde ut. Seamless var de ena och de andra var mest bara svarta, inte så märkvärdiga, men väldigt sköna var de båda 2. Var rea på dem. Sen fick jag tag i en mörkblå BH. Inte så supersnygg, men den passade super och man kunde ta av axelbanden på den. BH-kupan var formbar oxå. Aldrig sett en sån BH förr, den anpassar sig och formar bysten snyggt..Riktigt kap ska jag säga. Silikon runt kanterna längst ner åxå så den håller upp bra. Helt underbar med andra ord.

Sen var vi inne på Holmlunds. Fick se en massa bilder av Lucy Liu, hon gör ju reklam för Vila nu, så jag blev besatt av att köpa en sak. Jag har ju sagt tidigare att ni ALDRIG skulle få se mig i detta, men Lucy Liu ändrade min åsikt. Jag har köpt en kritstrecksrandig väst. Can you belive it? Det blev dock inte den hon hade på sig, för den var tyvärr slut. Vi gick igenom alla affärer i stan för att hitta en som var snygg. Till sist hittade vi en assnygg på DEA. Satt helt perfekt och kommer nog passa super till mina kritstrecksrandiga byxor. Är så oootroligt nöjd. Lägger nog upp en bild senare på den.

Sen köpte jag en concealer från YSL. Älskar den concealern.

Helnöjd med mina köp idag. Från och med nu ska jag bara shoppa med K. Älskar att shoppa med honom, och blir aldrig så nöjd som när jag shoppar med honom. Glädjerus har jag nu över min fina väst :)

K hittade inget idag, vi får väl ta en sväng till sthlm med honom senare :)

Kommentarer
Postat av: ruby

oh vilken lyckad shoppingdag :)du är nog en av få som shoppar bättre med än utan pojken.. låter toppenmysigt!
gott nytt år! (lite tidigt men men)

2005-12-29 @ 20:46:47
Postat av: Sandra

du jag tror du skulle vara supersnygg i väst =) Skoj ju!! Nu är jag online. har också shoppat idag sen har jag ju problem med nätet så har ingen lust att koppla upp direkt då jag e hemma! kram

Postat av: Sparkle

Ja shoppingen var verkligen lyckad :)

2005-12-29 @ 22:12:56
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Sandra

ser fram emot bilder också =)

2005-12-30 @ 00:05:10
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Maria

Jag köpte själv en dubbelknäppt väst på rean, trodde inte heller jag skulle satsa på ngt sådant :)

2005-12-30 @ 00:13:59
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Sparkle

ååh vilket märke? inte den som lucu liu har va? kolla nyaste inlägget :)

2005-12-30 @ 00:20:43
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback