män som gillar Shakira

Det är underligt! Igår när jag satt på tåget hörde jag en kille som satt och lyssnade på shakira på sin mp3-spelare mycket högt han satt 2 meter ifrån mig ändå så hörde jag precis vad hon sjöng.

Idag när jag satt på bussen från stan satte sig en man framför mig och gissa vad han lyssnade på extremt högt. Jo Shakira? Jag tror jag håller på att bli tokig. Manliga Shakira fans förföljer mig. Om jag vore kille och gillade Shakira skulle jag ligga lite lågt med det och inte låta hela tåget eller bussen få reda på att jag gillade Shakira. Hon är ju inte så typiskt manlig lixom. Kan jämföras med män som gillar pojkband som Backstreet Boys ungefär.

Märkligt att de väljer att ha så hög volym. Inte för att det är något fel på Shakira eller så, hon är bra. Tycker bara det är märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback