Om Sparkle

Här är allt ni kan tänkas vilja eller inte vilja veta om mig.  Det är inte ordnat i någon speciell rangordning.

Intressen: Datorer, TV, Film, Kärlek, Mat, Musik, sjunga

Favoritmat: Tacos

Favoritskivor: TLC- Fanmail, Vanessa Carlton-Be not Nobody, Christina Aguilera-Stripped, Gåte-Jygri, Lisa Loeb-Cake and Pie, Alanis Morissette-Jagged little pill, Sophie Zelmani-Precious Burden

Favoriter på Mp3: Rammstein, Marilyn Manson och naturligtvis vanlig listmusik.

Civilstånd: Ogift

Talang: Språk

Oväntad talang: Jag har alltid, ända sen jag var liten, haft en talang att terrorisera bibliotekarier med mycket svåra frågor.

Trött på: min utbildning, några i min korridor, min uppsats

Klädstil: Under Construction (jobbar på att bestämma mig)

Vänner: Flest killar av någon anledning

Läser: Elle, Aftonbladet, Expressen + kursböcker och om jag har tid läser jag skönlitteratur (mest på lov)

Sömn: Sover gärna 8-9 timmar per natt.

Personlighet: Diva, Princessa, Känslig, Snäll, Hjälpsam, Passionerad...finns säkert mer men det är allt jag kommer på nu.



Detta var allt om Sparkle/Mig för denna gång :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag ser dig inte direkt som divig =) men jag tolkar divig som något otrevligt...

Postat av: Sparkle

Jo jag kan nog vara lite divig ibland...iaf lite prinsessa.. :P

2005-12-15 @ 17:01:13
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback