Recension av 40 Year Old Virgin

Såg den på bio igår. Den var bland det sämsta jag sett på bio. K tyckte likadant. Ungefär halva tiden ville vi gå därifrån. Den är inte ens värd att hyra faktiskt så dålig är den. Hade nog kunnat se den om den var gratis möjligen, men då hade jag väl gått ifrån då och då. Tråkigare segare film får man verkligen leta länge efter. Skämten påminde om American Pie ungefär, men det hjälpte inte alls, för man höll på att dö av uttråkning mellan skämten. Hur kunde den få så bra kritik av alla kritiker, har inte sett nåt annat än 4:or på den filmen, den kan väl få en 2a av mig. Ångrar verkligen att jag slösade tid på att se den, borde sett Corpse Bride. Vill man se en film med låg humor som handlar om oskulder så se hellre American Pie 1 för det är en riktigt bra film, särskilt i jämförelse med 40 Year Old Virgin. Storyn var mycket ointressantare och patetiskare än man kunnat tro, det lät ju som att konceptet skulle kunna funka bra, men varför förstöra den med att göra en så trist, trög, långsam, seg, tråkig, oinspirerande, patetisk historia av det. VARFÖR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback