Tillbaka

Jag har varit lite off i skrivandet ett tag. Inte orkat, har varit så stressigt med studier och flytt-pack osv. Det är iaf klart nu att jag inte får något jullov. Suck, har ju inte haft lov på 1 år nu.

Jag kollade runt vad kritiker online sagt om filmen 40 year old virgin. Alla killar gav den topp-betyg. Alla tjejer utom 1 gav den megauselt betyg.

Imorrn kommer killen som ska köpa min bokhylla för att skruva isär den, lycka till säger jag :P

I natt såg jag färdigt Byffy säsong 6. Har inte sett ett avsnitt i säsong 7, mååååste bara ses, snaaaart.

Igår såg jag en äldre man (mycket äldre, över 40 och gift med barn och allt), en bekant, som gjorde närmanden på mig för över ett år sen. Men han fattade vinken, så efter det har han inte hört av sig alls. Jag blir fortfarande arg när jag tänker på händelsen. Igår klev han på samma buss som mig, försökte göra mig så osynlig som möjligt men när jag klev av bussen så såg han mig och vinkade...Hoppas han inte hör av sig igen.

Idag måste jag nog till Carolina Rediviva. Usch va otäckt, har aldrig varit där.

Idag ska en korridorare baka en speciell chokladkaka, hennes specialitet tydligen, hon fick ett ägg av mig och hon lovade att jag skulle få smaka. Hoppas bara jag är hemma då, vill iiiiinte missa.

Sen funkar inte mitt bredband som det ska heller, igår kväll hade jag inte ens nåt internet. Senaste veckorna har det gått oanständigt långsamt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Här är en tjej till som ger 40-year-old virgin bra betyg ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback