Utekväll

Ikväll ska jag ut med några kompisar. Har lyckats övertala K att följa med ut, han kommer upp ikväll, dessvärre har han inga partykläder med sig :( Tur att han tog J. Lindeberg jeansen iaf... Men trist att han inte har någon av sina snygga skjortor med sig. Känns som han inte riktigt kommer platsa på Sthlms ikväll med den tröjan han sa att han skulle ha med sig. Suck. :(

Själv ska jag ha mina Lee-jeans med röda sömmar och min röda partytopp från Gina Tricot, finns nog bild på bloggen nånstans. Sen vet jag inte hur jag ska göra med sminkningen, satsar nog mer på läppar än på ögon ikväll, känner mig som en transa när jag har eyeliner :(

Vet inte om K tog med kameran, annars skulle ni få bildbevis.


Uppdaterat: den ligger på bloggen under shopping fast den är i svart där, bytte den sen till en röd.

Kommentarer
Postat av: Sandra

nu ska jag också ut =) bild finns på bloggen. verkar inte som att så många jag "umgås" med kommer. blir nog kul ändå...om de pratar med mig hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback