Otäckt

Nu har jag gjort något otäckt. Jag har nämligen ringt ett samtal jag fasat för i flera veckor. Känner mig duktig och tuff. Jag har egentligen telefonskräck.

I natt hade jag svårt att sova...Jag låg och oroade mig för att det ska komma tjuvar och slå in mitt fönster i min lägenhet + att det är skitstörigt att alltid behöva ha persiennerna nerdragna dygnet runt. Jag vill ju ha ljus och sol...när jag var förbi igår så såg jag att alla som bodde längst ner hade persiennerna neddragna under dagen...Inte så ql, men man får väl tänka på att det bara är ett år.

Vet ännu inte vilken sida jag ska bo på...det är säkert ganska avgörande för om man behöver ha persiennerna neddragna hela tiden...

Oroar mig åxå för att lägenheten ska vara i dåligt skick. Man får ju inte se den förrän man lämnat nyckeln till sin gamla lägenhet... Scary...

Jag överdriver säkert min oro, men jag är en sån människa som oroar mig hela tiden...Vilket är dåligt för min hälsa...

Funderar på om jag ska sälja  av lite möbler, vet inte om allt får plats i min lägenhet, vill ju skaffa en soffa.
Fantiserade lite smått om att ställa min 100 kilos bokhylla framför fönstret, ifall nån skulle få för sig att slå in fönstret....Vad tycker ni om den idén? Då ser man ju garanterat inte ett smack ut...men inbrottsrisken minskar ju haha :)  Äsch, jag är så tokig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback