dagens shopping

Idag kunde jag inte hålla mig. Storshoppade, trots att jag har otroligt dåligt med pengar. Först shoppade jag några Niveaprodukter från Kicks. Nivea Firming Massage Shower och Multi-Active- Care Lotion på köpet fick man några extraprodukter från Nivea + prover från deras nya foundation och så fick man prover på Lancomes nya parfym Hypnose. Sen gick jag till akademibokhandeln och köpte ett sånt där bokstöd, som man stöttar upp böckerna på när man pluggar. Min sjukgymnast sa att det var bra, så ska testa det. Sen gick jag och köpte en liten present, som är hemlig för en viss person så kan inte skriva ut det på bloggen. Sen sprang jag förbi köp 3 halsband betala för 2 och som jag nämnde igår för Sandra och K så behöver jag ju några smycken som har vissa kvalifikationer och här är dom.


smycken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback