Dagens shopping

Idag har jag shoppat upp 1650 kr. En del av pengarna gick till kläder. Fick idag min La Redoutetröja som jag väntat på sen juli. Det är den med skjortan. Den är inte inräknad i dagens shoppingsumma :)

Översta är La Redoute.
La Redoute


Denna är från Gina Tricot. Ville egentligen hellre ha den i vinröd, men XS var tyvärr slut i den färgen :( Den påminner en del om en annan jag har nämligen, som oxå är svart, är ju inte så roligt att ha 2 svarta som påminner om varandra. Men det får gå ändå, för jag gillar den såååå mycket.
Gina


Denna har jag spanat på ett tag, och nu slog jag äntligen till. Esprit som ni kan se.
Esprit

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina =)

Postat av: Katarina

Brukar inte inspireras av Esprit men din kofta är ju verkligen superfin! Vilket kap!!

2005-10-29 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback