En ovanlig morgon

Vaknade och mådde lite bättre idag än tidigare. Var helt säker på att jag ställde om klockan till halv 9 igår innan jag somnade, men uppenbarligen var det en dröm flr kl 8 ringde klockan och då hade jag sovit i 8 timmar. Det räckte tydligen inte så sov till halv 9 sen tvingade jag mig upp.

Fick för mig att vakna upp lite till TV:n och bestämde mig för att klicka runt på alla kanaler som är inställda men som vi inte brukar ha mottagning på. Märkte då att vi fått tillbaka BBC (Prime tror jag det var om det nu finns nåt som heter BBC prime) Den kanalen har vi inte haft på 2 år. Jippie! Undrar hur länge den varar. Kollade på nåt inredningsprogram där på morgonen. Älskar inredningsprogram.

Åt för ovanlighetens skull knappt någon frukost, hade ingen matlust. Vad jag fick i mig var lite rester från salladen. Typ 2 tuggor och sen en kopp vitt te.

Sen var det dags för skola. Jättetrist föreläsning idag.

Efter det stötte jag på David och Maria så gick vi och hämtade ansökningspapper och information om vårens kurser på riddartorget.

Sen stack jag hem, ovanligt nog, brukar alltid strosa runt på stan eller äta lunch.'

Efter det gick jag direkt till ICA. Vilket är ännu ovanligare. Jag brukar faktiskt ha surfat runt vid denna tid på dagen. Brukar alltid surfa direkt efter jag gått upp. På ICA köpte jag massor av mat, bland annat honung och frukt. Måste verkligen bli frisk nu, har inte tid att vara sjuk.
Till lunch blev det multivitamin juice, en banan och ett äpple.

Sen gick jag hem, och nu är jag här. Resten av dagen kommer nog bli TV, plugg och bestämma mig vad jag ska göra med mitt liv. Laga kvällsmat oxå, får bli pastasås med pasta :) Vegetarisk såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback