hade jag fel igen eller hur var det? :)

Fick min Elle idag, de ringde i somras till tidigare prenumeranter och frågade om de ville förnya Elle-prenumerationen till extraförmånligt pris. Jag tackade ja, och nu idag kom den äntligen. Då såg jag 2 saker.

Lancôme har en parfym som oxå heter Hypnose, varför döper man en mascara och en parfym från samma märke till samma sak? :) Jag var ju väldigt förrvirrad av det där, som ni kan se nedan.

Sen såg jag en glasögon reklam från Calvin Klein och var för ett ögonblick säker på att tjejen på bilden var en före detta korridorare vid namn S :) hysteriskt likt måste jag säga :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

fick min också. vad tycks om stella mccartney preview för h&m...du ska allt få shoppa åt mig i uppsala!!! får sätta in pengar så jag kan få mig ett par jeans o en kofta eller nåt hihi. kom till msn idag har jag tiiiid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback