jävla internet

Igår kväll skulle jag blogga när jag kom hem, men då funkade inte internet, så jag var rätt sur hela kvällen, hade massa saker att göra.

Igår var jag i Sthlm och träffade Sandra. Hittade då toppen i rött på gina som de inte hade i Uppsala, inte i den rätta storleken iaf. Så köpte den röda där och ska lämna tillbaka den svarta idag. Sen hittade jag en jättevarm och go'  polotröja i ljungfärg som jag köpte. Den har knappar vid halsen så man kan knäppa upp själva polokragen.

Sen krånglade tågen massa så fick vänta 40 min.

Väl i Uppsala igen pluggade jag en timme, innan det var dags att gå till ett möte. Efter mötet åkte jag hem. Där det inte var så himla bra stämning i korridoren. Blev inte så mycket pluggat på kvällen därför.


Idag har jag hysteriskt mycket att göra. Hinner inte sitta vid internet knappt idag. Har redan tvättat och lagar nu lunch och har mailat massa viktiga mail, ska fixa köksveckan nu åxå sen måste jag åka snart för jag ska plugga hela dagen sen möte ikväll kl 18 sen hem och packa och städa och plugga+ tv. Sen har jag en massa andra ärenden på stan att göra idag. Jag känner mig redan slutkörd.


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh nu mår jag ännu sämre för att jag lämnade dig ensam där...=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback