lugn dag

Satt 2 timmar med min andra grupp idag och planerade inför vårt grupparbete. Nu fick jag precis en MSN-blinkning av ryssen iform av en kyss....Hmm!

Fick inte de roliga sakerna med posten idag som jag hoppats...hoppas jag får det imorgon..blir lite krångligt för mig eftersom jag måste åka hem och hämta posten efter skolan, sen åka ner på stan igen för att lösa ut det jag hoppas på att få...jobbigt...sen ska jag överraska K imorrn när han kommer. Jag ser ut att ha dagen full så att säga.

Ikväll blir det plugg inför det äckligt tidiga seminariet imorrn, hoppas ukrainskan kommer online på MSN...min basgrupp är för lata för att orka ha basgruppsmöten *hata* så jag har lyckats åtminstone få till stånd MSN-möten, vilket dessvärre inte är så hiiiimla givande...när en person mest skickar blinkningar...

Imorrn är det iaf sista lektionen för terminen :) woohooo ska bli skönt att slippa dom...men terminen är inte slut för det, långt ifrån, det är nu det jobbiga börjar.

Kan informera om att 5 poängstentan jag hade i lördags nog kommer att få göras om, vilket känns lite tragiskt...sista chansen blir nog i sommar annars vet jag inte när jag ska göra den...kommer inte ha tid nån annan gång... :(

Ska nog förresten kolla lite på tv åxå.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback