sömnlöshet och plugg

Kunde inte somna igår kväll så fort jag slöt ögonen flög det runt massa facktermer innanför ögonlocken. Dessutom facktermer i 2 olika ämnen. Låg istället och lyssnade på musik i min mp3-spelare en timme, kunde inte somna då heller, men till sist lyckades jag iaf somna. Vaknade nån gång mitt i natten igen och kunde inte somna om, men såsmåningom gjorde jag det. Skulle eg gått upp kl 07:00, men kom inte upp förrän 07:50 blev stressigt att hinna med både frukost, vakna och fixa i ordning sig, eftersom jag började vid 09 idag. Var föreläsning idag som var rätt ok. Nu är det dags för lunch och sen plugg resten av dagen (helst) måste försöka avhålla mig från att kolla på tv, men ska nog kolla lite på floor filler och Under cover måste jag ju bara se :)  Ska försöka hålla mig från internet idag. Det är så otroligt stressigt nu med skolan och tentorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback