Bimbo

Tanken har slagit mig, vad skönt det vore att vara bimbo. Jobba i en klädaffär eller nåt och ha som livsuppgift att se så snygg ut som möjligt. Vilket enkelt liv, där allt bara går ut på att hitta rätt nyans på läppstiftet eller en ny väska. Jag skulle slippa så mycket stress som jag lägger på mig själv om jag vore sån. Dessvärre skulle nog inte min pojkvän tycka om mig då.

Det är faktiskt väldigt frestande just nu att bli bimbo. Inte för att jag påstår att jag är så himla smart, men jag skulle nog må bättre om jag vore en bimbo som inte hade så höga mål i livet.


Kommentarer
Postat av: Harriet

Du verkar vara en bimbo.

2005-09-05 @ 23:14:27
Postat av: Jennie

Men det är ju för att du vet vilken lycka det du sträver efter, dina uttryck du vill ge efter för din persons natur, kommer ge dig som utdelning. Varva ner lite, kan dock heller aldrig vara fel. Och shopping kan ju vara lite kul ;)

Postat av: Sparkle

tack va rar du är Jennie :)

2005-09-09 @ 20:29:19
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback