blindträffar, CSN och andra misstag

Idag har jag shoppat mitt bälte ska lägga upp det sen. Jag gjorde en pinsam grej idag, råkade ha ner mitt körkort typ mellan deras diskar när jag betalade. Hemskt pinsamt för kassörskorna fick be en kille att komma och lyfta isär diskarna så jag kunde återfå mitt körkort. Det var väl det enda pinsamma. Sen var väl vår basgrupp lite lost idag på seminariet. Det svåraste seminariet vi haft. Men läraren är toppen så han förklarar allt så bra.

Sen var det CSN oxå. Borde få mina pengar snart för nu har jag tagit mina jävla 22 poäng. Fick tillbaka tentan idag. VG! Det kan man va nöjd med.

Sen var det blindträffar som skulle avhandlas. Träffade en MSN-kompis för första gången idag. Var spännande. Men han är så snäll så det var ingen fara. Vi lär ju se mer av varandra framöver. :)

Sen vill jag bara säga ett litet grattis till K som har fått ett så fint exjobb som han började på idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm har jag missat att du har körkort eller är jag dement...kan undra ibland =)

Postat av: Sparkle

haha :) tog det när jag var 18 :) men vi har aldrig direkt pratat om det :)

2005-09-17 @ 10:44:19
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback