CSN-handläggare borde få en snigel på ögat

Jag får ingen CSN. Varför får jag inte det? Jo för att jag har läst 37 poäng denna termin menar de och jag har för närvarande bara tagit 5 poäng. Fast man får alltid vissa poäng för närvaro. Handläggaren menade något konstigt om att jag saknade 2 poäng för någon tveksam utredning eller nåt. Vet inte hur han räknade ihop men han räknade på något sätt jag inte förstod och så räknade han med % och sa att jag behövt ta 25 poäng men att jag hade 23 eller nåt, vet inte hur han menade, men grejen ÄR ju att om den jäkla institutionen kunde rätta tentan så skulle de kunna leverera in alla poäng utom 5 så då skulle jag ju ha tagit 32 jävla poäng. Har väntat aslänge på att få tentan rättad. Kom upp ett meddelande idag om att  tentan inte är rättad än. De andra som inte heller fått tentasvar har ju fått CSN för de har inte läst lika mycket som mig, så därför saknar de inte 2 jävla poäng som räknats ut genom nåt procenttal. Jag har ju för tusan läst i 3 år, de borde väl se en indikation på att jag tar mina poäng....LIKSOM!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Idioter...så jobbigt att inte få pengar. Skolan borde ju ta hänsyn till det!!

Postat av: Sparkle

ja men tror inte att de är medvetna om att jag hamnat i en fallgrop för vanligtvis om man släpar en termin ska man ju få pengar, men den där idioten blir jag arg pååååå. Bara för att jag läste sommarkurs för att jag inte fick något sommarjobb BAAH! IDIOT säger jag bara!

2005-09-13 @ 18:15:13
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: LXO

Har du skällt ut den som ska rätta tentan? Om inte: Få ***** ur vagnen och gör det! ;) Att tampas med CSN är svårt, men det andra en smula lättare. SEN kan du välta CSN med bulldozer.
Hoppas det löser sig!!!
/LXO

2005-09-13 @ 18:36:45
URL: http://lxo.blogg.se
Postat av: Sandra

Mmm skäll sen röstar jag på en snigel på ögat =)

2005-09-13 @ 18:47:11
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Sparkle

LXO: ja det är sant. Ska göra det. Kommer meddela mer hur det blir :)

2005-09-13 @ 20:47:27
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: charlotta

Hm.. CSN är för härliga ibland. Va?! Behöver du pengar? Va?! Har det gått långt tid på terminen?! Va, behöver du betala din hyra och shit?!
OMG... jag blir irriterad fast jag inte pluggar för tillfället. Det hände mer än en gång att de krånglade med utbetalningar när jag pluggade. Lite härligt dock när dom tillslut betalar ut en klumpsumma på sisådär 20 000:- Fast då kanske man redan står där med en arg hyresvärd.
Lycka till!

2005-09-15 @ 00:37:44
URL: http://charlottatyckeratt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback