Ebba von Sydow och Veckorevyn

Jag undrar varför Charlotta hoppar av. Tror iaf att hon heter det. Jag prenumererade på vecko revyn när jag var yngre. Älskade den tidningen och Frida, fast gillade faktiskt mer veckorevyn. Undrar om Charlotta hoppar av efter alla skandaler det varit kring Veckorevyn på sista tiden. Jag är fullständigt säker på att Ebba kommer att göra ett lysande jobb på Veckorevyn och återbringa tidningens forna kvalitet.

Undrar förresten vart min Elle prenumeration tagit vägen dom ringde och frågade om jag ville få ett förmånligt Elle-erbjudande, tackade ja, men sen har jag inte fått nån tidning...nåja... :) jag kan väl leva utan det. Jag är ju en sån som inte kan slänga mina tidningar så vore väl bäst om jag inte prenumerarade nåt mer för då kommer huset snart bli fullt av gamla tidningar.

K ska förresten börja prenumerera på King, älskar den tidningen, den är faktiskt bättre än de flesta tjejtidningar jag läst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback