Endagslins

Hur jäkla svårt ska det vara att få ut en endagslins? Den fastnade typ i ögat, kan ha haft något att göra med mina långa naglar som jag inte riktigt orkat klippa en, ska verkligen ske imorgon. Har petat runt i ögat efter den jäkla linsen rätt länge nu så ögat är rött. Fick ut den precis så är halvblind nu. Hade inne linsen alldeles för länge därför var svår att få ut, min gissning förstås. Nåja ska inte göra om det, inte roligt att va röd och halvblind, måste ju ha linsen imorrn åxå, för jag vill va fin imorrn.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jobbigt. Testa laseroperation? =)

Postat av: Sparkle

nja det vågar jag nog inte :) har inte direkt cash för det nu heller

2005-09-01 @ 23:03:34
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback