Gårdagen- tur eller otur?

Var tvungen att gå upp kl 6 igår trots att jag fortfarande led av extrem sömnbrist, var tvungen att plugga. Det har varit olidligt mycket nu de senaste dagarna. Pluggade så mycket jag bara kunde sen fixade K frukost till mig. Stressade sen iväg till 9 för jag skulle träffa Ukrainskan och egentligen Ryssen oxå för basgruppsmöte. Ryssen kom såklart inte, men ukrainskan dök upp 9.30. Jag träffade Susanne igår, inte sett henne på mer än ett halvår, det var så roligt, och hon läser min blogg minsann *vinka*
Ukrainskan hade inte förberett sig så jag fick typ sitta och ge alla svaren till henne.kändes lite sugit, men hon är iaf smart.  Sen var det lektion, vi fick svara på en av våra frågor, gick asdåligt tyckte jag.
Sen hann vi inte mer så våra 5 andra frågor hanns inte med. Läraren var så snäll så han lovade att maila ut svaren vilket vi är tacksamma för ingen Uppsala lärare skulle göra det för oss, denna var från Umeå.

Sen cyklade jag hem och packade för vi skulle åka till Eskilstuna. När vi kom till Stockholm var tåget inställt så vi fick vänta en timme och tjugo min. Vi bestämde oss då för att lägga in vår packning i skåp och gå och shoppa lite, vi hann igenom Åhléns damavdelning, utan att hitta något särskilt snyggt, sen var vi på teknikmagasinet. K har förälskat sig i Ipod Nano. På vägen tillbaka till tåget hittade vi en affär som sålde exotiska frukter. Jag är orolig att de kommer sno alla pengar från mitt konto, för jag hade inga mynt på mig så betalade med kortet. Dom gick iväg för att dra kortet, sen fick jag skriva på, glömde att kolla vilken summa dom drog, för jag var så trött, men skrev iaf mitt namn slarvig ifall det skulle bli en rättstvist om det. Sen fick jag tillbaka 50 öre, såg då på mitt kvitto att de dragit 31 kr istället för 30,50 det spädde såklart på min oro. Ska ner på stan idag och se om jag har några pengar kvar på kontot.


Efter det fick vi äntligen komma hem. Vi beslutade oss för att äta tacos, istället för vanliga tacos som vi ALLTID äter så tänkte vi prova något nytt Taco Tubs :) men vi orkade inte så vi gjorde istället kyckling och sallad med painriche så vi spar tacosen till kvällen.

Vid kl 22 stupade jag i säng dödstrött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback