Gårdagen

Krånglet med skolan har äntligen löst sig. Skönt! Träffade en till igår som ska gå i min basgrupp....och typiskt nog så var han från Ryssland. Den andra tjejen var ju som jag sa från Ukraina, så de pratar i princip bara ryska med varandra, förstår inte hur jag ska stå ut, jag kan ju inte mer en 2 ord på ryska, får väl ta en snabbkurs eller nåt. Kan ju bli katastrof om vi inte kan kommunicera med varandra för det är ju jätteviktigt. Tycker dom borde prata engelska mer, men vi får väl se hur det blir framöver. Nästan halva klassen pratar för övrigt ryska. Sen var det 2 amerikaner och någon tysk och någon fransman, inga övriga språk är representerade. Tror att Å skulle älska min basgrupp iaf, men det är ju för att hon kan prata ryska så bra.

Gick på stan innan lektionen igår, hittade ett otroligt fint linne på H&M. Hann dock inte prova det innan jag var tvungen att gå, men fanns 10 kvar så jag tänkte att jag skulle komma tillbaka efter lektionen. Så efter lektionen kom jag tillbaka och då fanns EN kvar, i XS, kan inte fatta att det gick åt 9 st på 2 timmar.

När jag kom till Etuna igår hade K lagat 3 rätters middag och fixat med varmt bubbelbad och å fick jag helkroppsmassage :) Mycket trevligt.

Idag ska jag ha lektion sen ska jag nog ner på stan. Måste äta frukost nu innan jag avlider av hunger


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh! Själv är jag heeeelt ensam i helgen...och jag hade ändå inte fått någon lyxig middag =) Men det gör inget hehe. Det där med att kläder på H&M försvinner snabbt är hemskt! Du råkade inte se korsetten?? Ha en bra dag! kram

Postat av: Sparkle

råkade se en annan korsett men det var ingen av de du visat upp så vågade inte köpa den åt dig

2005-09-03 @ 18:55:47
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback