gårdagen

Gårdagen var rätt ok faktiskt. Var såklart lite arg på att skrivarna fortfarande var trasiga och hade jag inte stött på en gammal bekant från katrineholm, som jag inte träffat på 3 år, inte sen vi tog studenten så hade jag fått betala 12 spänn för att få skriva ut 2 papper vi delade på möjligheten att skriva ut så fick istället betala 7 spänn för mina 2 papper. Var väldigt roligt att se honom minns inte vad han heter i förnamn men hans efternamn börjar på A iaf :) tycker det låter lite som Aminosyra. Han hade förändrat sig mycket. Han har flyttat in i samma bostadsområde oxå och har börjat plugga samma sak som mig. Han har pluggat 2 år i Örebro, men hoppade av för det var så sugit. Tur de jag känner som tänkte börja plugga det programmet i Örebro att de valde att plugga i Uppsala istället.

Sen höll jag på att bli stucken av en geting. Jag är ju hysteriskt rädd för getingar så det var en traumatisk upplevelse att hitta en geting i min väska.

Lektionen var intressant. Läraren avbröt typ lektionen för vi kunde inget, men det var inte vårt fel, han var inte medveten om att materialet till den lektionen var väldigt torftigt. Men han är en snäll lärare så han höll en föreläsning istället :)  Ukrainskan hade tandvärk. Stackars henne. Och ryssen pratade engelska igår med mig... han frågade vad läraren skrivit på tavlan hihi :)

På kvällen upptäckte jag och K att vi har TV1000 och Tv1000 action och Canal + och en massa andra roliga kanaler. Vi blev jättelyckliga och kollade på film hela kvällen :) Kan nog upprepas ikväll oxå :)

Hmm undrar om jag fått med allt viktigt...Hoppas det :) Kommer strax vidare uppdateringar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh jag har bara canal + =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback