Kan saker gå snett gör de gärna det...

Gick upp kl 07.30 idag tänkte sticka iväg tidigt. När jag väl kommit upp ur sängen så valde jag att klä mig i min svarta boomerangtröja och mina nya lee-jeans med lock på fickorna och ett par gamla stövlar med lite spets på. Jag hade en lång dag framför mig så kände för att vara bekvämt klädd.

Dagens plan var alltså sticka till biblioteket och plugga sen få en timmes massage sen fixa håret. Så vad gick då snett?

Jo,

1. Nån jävel hade för andra gången den här veckan lämnat hissdörren öppen på nedersta våningen för att jävlas, så jag fick gå 7 våningar ner med mina dåliga knän. Gissa om jag hade ont sen.
2. Höll på att krocka med en galen cyklist.
3. Jag skulle skriva ut frisyren jag ville att frisörskan skulle klippa, vilket för övrigt är
denna.  Hade mailat länkarna till min mail, kollade igår kväll så mailet kommit fram, men när jag skulle skriva ut bilderna så såg jag att länkarna var borta. Fattar inte hur det kunde gå till, så jag fick panikleta upp en annan bild på Jessica Marie Alba, men det gick rätt bra, bilden var dock inte alls lika bra som den jag hade tänkt skriva ut men det gick väl vägen ändå....

massagen var på en timme och den var verkligen toppen. Efter massagen rusade jag iväg till lunchen som jag hade med David, Fredrik sen hakade Johanna oväntat på. Mycket roligt dessvärre blev det lite stressigt i o m att jag hade tid till frisörskan och det ska jag berätta mer om i nästa bloggmeddelande. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch hatar när folk ska bete sig illa. Cyklister är tokiga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback