Klottrare och pyromani

Man skulle kunna tro att jag drabbats av otur. De senaste dagarna har jag lyckats spilla det mesta på mina kläder, så som sylt och juice på mig. Dessutom har jag lyckats rita med bläck på mina vita mysbyxor. Men priset togs nog igår iaf när jag först råkade rita ett streck med bläck på min vita tapet och sen senare på kvällen höll jag på att bränna ner rummet. Kunde gått riktigt illa. Ett värmeljus började brinna på ett väldigt konstigt sätt och det resulterade i att sängbordet, som inte är mitt, brändes så nu är det ett stort svart brännmärke där, vet inte hur jag ska förklara bort det där. Tur att vi hann släcka det innan det han göra mer skada, som att bränna ner huset eller nåt. Några minuter till så hade nog sängbordet tagit eld. Blir lite ledsen på det där.

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh så jobbigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback