kvällens köksmöte

Jag borde väl berätta lite om mötet. Det var väl mer eller mindre en katastrof, folk var rätt upprörda på varandra över snodd mat och sånt. Blev ganska hetsig ton, men valde att hålla mig utanför, vill inte skaffa en massa fiender i korridoren, ska ju trots allt leva där ett tag till.

Sen kom Jan och det var så roligt :) Vi ska träffas mer imorgon, men han ska till Stockholm först.

Mina örhängen visade sig göra lite ont på höger öra, suck, men man vänjer sig kanske.

Imorgon kommer K, hoppas han stannar en hel vecka.

Lyssnar på Kents vapen och ammunition nu, kan inte få nog av den skivan, lyssnat på den konstant i en vecka nu. Särskilt låt nummer 5 och 7 är besatt av de två.

What else? Hmm borde nog hoppa i säng snart, sover redan med dubbla täcken trots att det är 23 grader inne, endera så är jag väldigt frusen eller så är jag väldigt ensam :)

Känner mig på mycket gott humör. Jan har bidragit till det. Så roligt att han ville komma och hälsa på i Sverige. Hoppas han har tid att hänga med på sthlms så vi kan dansa lite till schlager :)

Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

=) 1an är min absoluta favorit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback