myskväll

K och jag skulle ha myskväll ikväll, så vi hyrde 3 filmer. En var kärlek och fördom (den där indiska bollywood filmen, med den så kallade världens vackraste kvinna) och en kinesisk action film och en tredje som jag inte kände igen som var amerikansk thriller. Vi har sett de 2 första filmerna. Den första var ju som väntad. Mycket dans och musik, lite som en musikal. Tyckte det var roligt att Naween Andrews var med i den, gissar nästan att han fixat näsan mellan den filmen och Lost, men säker kan man ju aldrig vara. Den andra filmen  hette PTU och var typ mer eller mindre helt hopplös. Det var bland det sämsta jag sätt. Handlade typ om en insatsstyrka som gick runt och misshandlade folk. Till och med Assault precint 13 var bättre än denna. Den var faktiskt så dålig så vi var tvungna att snabbspola den lite. Får se om den sista filmen är bättre men den ska vi se imorrn. K har fastnat vid World of Warcraft och jag har väl mer eller mindre fastnat vid datorn är alldeles för trött för att göra något. Måste nog i säng snart. Men nu har jag typ sovit ut den missade sömnen så jag ska försöka att gå upp efter 8 timmars sömn. Dock är jag väldigt spänd i nacken. Borde ta och lyda sjukgymnastens råd och träna lite, men är lite svårare när man inte är hemma och när man har ont i halsen.

Nä nu ska jag göra mig i ordning och så ska jag prata lite med Sandra på MSN :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback