shopping, hallucinationer och massage

K och jag var på stan i etuna idag. Kollade i nästan alla stans klädaffärer, kollade även in alla teknikaffärer. Inte en enda Ipod Nano såg vi till. Lite skillnad från alla affärer i sthlm där hade alla fått in Nanon. K och jag kunde som vanligt inte komma överens vad som är fint när det gäller tjejkläder så blev inget shoppat. Hittade en del snyggt men inget som direkt var värt att slåss över. Det mesta är lixom fel säsong, kortärmat och så. Har fortfarande odrägligt ont i halsen. K har lovat att ge mig lite massage sen, i förhoppning om att mina så kallade hallucinationer försvinner, de är typ nästan helt borta nu när jag fått stressa ner, är fortfarande väldigt spänd i nacken. Ska bli så skönt när man inte behöver fundera på vad som är verklighet och vad som är fantasi. Det är inte så att jag direkt misstar mig, men lite misstänksam blir man väl. Var väldigt välbehövligt att jag fick sova 11 timmar i natt. Ska verkligen fortsätta sova många timmar nu framöver försöka låta bli att bli sjuk oxå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

uss hoppas du blir frisk snart. brukar alltid dricka kallt (du måste hälla i dig vatten ändå) eller äta kallt. Varm dryck funkar ibland också...unna dig lite glass? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback