Step på Friskis & Svettis

Igår förnyade jag mitt träningskort, lär dock inte hinna träna så mycket denna termin. Första passet blev Step, vilket var helt nytt för mig. Gick med Johanna. Hon var jätteduktig, själv kunde jag inte pricka en enda kombination rätt för jag har hysteriskt dålig koordination. Men svett blev jag, har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Svettades till och med på låren. Men nog snackat om det nu hihi :)

Kändes iaf välbehövligt. Idag känner jag mig lite seg i kroppen och lite träningsvärk i magen, men det är helt ok. Tänkte träna idag oxå men lär inte hinna för ska iväg på fest ikväll sen ska jag i säng tidigt eftersom jag knappt fått någon sömn de senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

duktigt! jag vill också motionera men inte själv. får kanske en långpromenad sen iaf. vill gå ner i vikt lite till Ms fest ;-P

Postat av: Sparkle

vad är det för fest eg? :)

2005-09-23 @ 16:52:27
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback