Stockholms nation

Jag var ute med Johanna igår. Vi tog det rätt lugnt och gick hem vid 12. Faktum är att jag börjar bli väldigt trött på nationer. Hade inte alls särskilt roligt på sthlms igår. Det var trångt på R&B golvet och stora golvet har bara dålig musik. Det roligaste igår var faktiskt att sitta på lilla huset med Johanna och äta lite sen var det väl typ roligt i 5 minuter på R&B-golvet i 5 min. Det var alldeles för trångt där och folk bara knuffades. De borde flytta R&B golvet till stora dansgolvet istället, vad tänker de med liksom? R&B golver är ju mest populärt.

Kände  av min magkatarr, vilket var tråkigt. Sen hade jag skola dagen efter oxå så det var väl oxå en anledning till att det blev en lugn kväll. Bäst var konversationen igår faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback