Tisdag 6 sept.

Ikväll kommer Jan ända från Tyskland. Om en timmer kommer han. Jag har haft basgruppsmöte med min grupp idag. Börjar tyska att Ukrainskan är trevlig. Hon verkar rätt ambitiös, men hon översätter fortfarande allt till ryssen. Det är lite jobbigt, man får inte ut så mycket av mötena då. Får väl se hur seminariet går imorgon. Kan gå hur som helst, inte säkert att ryssen kommer heller.

Har premiär på mina örhängen nu, tänkte att jag skulle va lite fin när Jan kommer + att vi ska ha köksmöte om en timme. Sitter i min fina Gina Tricot topp som matchar till örhängena, sen har jag på mig mina vita epsrit mysbyxor, älskar mysbyxor, kan inte hjälpa det, men det är så skönt att vara bekväm när man är hemma. Vill ha fler fina mjukisbyxor.

Snart börjar Idol ska nog kolla på det, har precis sett på beauty and the geek :) min pojkvän var nog lite geek när jag träffade honom :) men jag är ju en sucker för intelligens :)

Var på Vobis och köpte en vetekudde idag provade den på min ömma nacke, den funkar toppen. Röd var den kostade 200 kr, var toppenservice där, vill oxå hitta en ergonomisk stol, men för att ta mig till affärerna behöver jag nog en bil och känner tyvärr ingen med bil här :/


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe såg lite o tänkte att tjejerna verkar vara "snygga" och blåsta och killarna smarta. tror nog att de vill ha smarta tjejer. de flesta e inte fula bara lite skumma frisyrer o så

Postat av: Sparkle

ja en del är ju söta, och har stor potential :) jag är bra på att se killar med potential. Fanns eg bara en kille där helt utan potential

2005-09-06 @ 23:44:58
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Sandra

mmm han som verkligen ser "nördig" ut med stora läppar?

2005-09-07 @ 18:42:32
URL: http://donnasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback