Hårfärg?

Nu har jag väl mer eller mindre valt frisyren. Nu gäller det bara att välja hårfärg. Jag hatar verkligen att vara så blek, man passar ju knappt i några hårfärger då. Bilder på hur jag ser ut lite mer tydligt kan ni hitta under arkiv "september 2005" ifall ni vill ha något tydligare att jämföra med, eller under "december 2005".  Ni kan ju om ni vill bortse från eventuella slingor på bilderna, eftersom jag inte planerat att slinga mitt hår. Jag vill verkligen höra era åsikter. Om ni inte gillar det jag visar upp, vill jag mer än gärna höra andra förslag. Ni får gärna bifoga en länk till en bild.


1. Britney Spears. (Märkliga slingor)
2. Mariah Carey
3. Jennifer Lopez (iofs fina slingor)
4. Beoncé Knowles

Let me know what you think :)

birtney hårMariah hårJ.Lo hårbeyoncé hår

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att du visst ska ha slingor! Du var så himla fin i det när du fixade håret med slingor i olika färger sist. Mycket mer "liv" i håret.

Med endast en färg i håret finns en tendens att håret ser ut som en "matta" eller en peruk tycker jag. Jämför t.ex. bilden på Albas enfärgade hår du lagt in i inlägget ovan! Peruk-aktigtig och inte snyggt!

Det är lite svårt att bortse från slingorna när man ska avgöra vilken hårfärg som är snyggast eftersom att de alla har slingor med skarpa kontraster... Om du vill ha en färg som ligger mitt imellan de ljusa och de mörka slingorna blir det aldrig lika snyggt.

2006-04-23 @ 20:25:11
Postat av: Sparkle

Ok :) tack för din utförliga kommentar, får kanske satsa på slingor då iaf :) det behöver ju inte vara så himla skarpa kontraster på slingorna heller :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback