Pengarna kommit

Igår kom pengarna igen. Jag har hittills fyllt på mobilen och betalat av en skuld. Sen måste jag köpa nytt kopieringskort oxå. Jag har nämligen tappat bort mitt gamla, värt 100 kr. Suck. Sen måste jag betala hyran oxå på  2959 kr. Efter det kan resten gå till shopping och mat. Finns så myyyycket jag vill ha i shoppingväg nu.


* Ett halsband för 900 kr. (Min prioritet just nu)
* Ett trendigt linne på MQ 200 kr
* Månadslinser (ska fixa nästa fredag)
* Bekväma och snygga Lacosteskor
* Stor beställning från HQ

Skönt att jag inte kommer behöva spara pengarna till sommarhyran, får nu verkar det som jag får pengar oavsett i sommar. Endera genom jobb, eller CSN.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för halsband?

2006-04-26 @ 17:02:25
Postat av: Sparkle

typ ett sånt som du och Marianne har. Ett stelt silversmycke... Har ett redan, men detta kommer jag ha mer användning av tror jag än det andra jag har...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback