Presenter

Igår efter min föreläsning om islamska kvinnors rättigheter åkte jag till K.

Väl där lagade vi middag. Kyckling med ugnspotatis. Till det hade vi Tsatsiki.

Senare på kvällen skulle vi se Arkiv X. Det visade sig att han hade köpt presenter till mig.
Sååå gulligt. Han hade köpt ett påskägg som han hade lagt Chokladpraliner från Chokladriket. Ni vet sån där fin handgjord choklad. Sen fick jag en till present. Franska kvinnors smala hemligheter av Mirelle Guiliano inbunden. Tänk vad gulligt och omtänksamt av honom.

Vi har lite choklad kvar och så köpte vi fransk ost igår. Så idag vill jag gå och köpa lite vin, så vi kan ha fransk myskkväll. Ser så mycket fram emot att läsa boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback